divendres, 22 d’octubre del 2010

VIDEO


Aquí us  penjo el meu video de Blanquerna que he realitzat.  Abans de res vull dir que hi han dues errades d'ortografia, abans que ho he posat amb v i benvinguts amb b, al tornar-lo a visualitzar ho he vist i he volgut fer el comentari.
Les imatges han estat cedides per el professor Jordi. A seminari ens han comentat que hi havien d'aparèixer crèdits, però com que ja l'he penjat al youtube us faig ara la referència.
Per poder realitzar aquesta "movi" en primer lloc he descarregat en el meu ordinador el Windows Movi Maker.
Una vegada obert el programa, he obert l'arxiu que ens havia facilitat el Jordi a classe, i allà he hagut de treballar-lo. El vídeo inicial era llarg i jo he anat agafant els tossos que m'han interessat i els he anat relacionant. Perquè no es veiessin talls en la reproducció he anat posant transicions, també hi he afegit uns títols. Havíem de canviar el color d'alguna imatge, però tot i comprovar com es feia, no m'ha agradat fer-ho per el vídeo final. Tots aquest canvis es poden realitzar molt fàcilment a través de la barra d'eines.
Per finalitzar havíem de posar-hi un fons de musica. Ho fet baixant una cançó a  http://www.jamendo.com/es/ i l'hi he afegit.
Un cop acabat el vídeo, m'he creat una conte a http://www.youtube.com/ i l'he penjat, això m'ha permès poder aconseguir el codi embed per poder-ho penjar al bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada